blogy logo
login PRIHLÁS SA
BLOG devil207
ČLÁNKY
GALÉRIE
DISKUSIE
SLEDOVAŤ BLOG
Vitajte na mojom blogu
Devil207



Peniaze, alebo život?...časť 2
pridal Devil207 7.11. 2010 o 19:05

V pôvodnom článku som sa zmienil o tom, ako ľudia uprednostňujú peniaze pred svojím zdravím, pred svojím životom. Teraz by som rád preberal reklamy. Áno, reklamy sú preto, aby ľudia zbohatli, ale majú aj iné využitie. Za reklamu považujem čokoľvek, čo rozširuje nejakú myšlienku, názor, (produkt) do povedomia širokej verejnosti. No a tieto reklamy, či už hovoríme o tých v televízii, alebo v časopisoch, na billboardoch, jednoducho, tieto reklamy vidíme na každom kroku. Je teda samozrejmé, že veľká väčšina, odvážim sa povedať, že skoro 100% ľudí si ich všimne, zaregistruje ich. Nehovorím, že ihneď bežia do obchodu, aby si ten, ktorý produkt kúpili, alebo ihneď bežia do banky po pôžičku. Ale vedia o nich, vedia o čo  sa v tej, ktorej reklame jedná. Tiež vieme, že na svete existujú rôzne hnutia. Hnutia, ktoré chránia prírodu, a tým aj človeka. Teraz sa dostávam k pointe toho, čo píšem. Prečo si tieto hnutia nespravia reklamy? Prečo máme len reklamy, z ktorých niekto získa? Prečo nie je reklama typu nevyhadzujte to a to, lebo to pôsobí na to a to, a vám to škodí tak a tak? Prečo stále vidím reklamu na chipsy, autá, pôžičky, ale na nič takéto? OK, hnutia nemusia mať peniaze (o čom silne pochybujem). Ale čo iní ľudia? Môžu sponzorovať tieto hnutia. Ale prečo to tak nie je? Lebo by z toho nikto nič nezískal. Je to tak. Reklamy, ktoré by znížili znečisťovanie prostredia, a tým pádom zvýšili kvalitu zdravia/dĺžku života nikomu neprinesú okamžité peniaze. Títo ľudia potom nemajú dôvod investovať do takejto reklamy. Oni majú v prdeli, že by tým pomohli nasledujúcim generáciám. Idú totiž za okamžitými peniazmi. Nehovorím, že som takéto reklamy ešte nikdy nevidel! Ale je ich žalostne málo. Skoro žiadne. V televízii už ani nehovorím, tam nie sú vôbec žiadne. A to, že televízia raz za čas vysiela nejaký program o ochrane životného prostredia má minimálny význam. O pol roka si na tento program už nikto nespomenie... Myslím si, že namiesto debilných reklám na talentové šou, žuvačky, zubné pasty, a podobné shity, by sa takéto reklamy mohli v pohode vysielať. Ale nevysielajú sa. Nikto, okrem televízie by sa z toho totiž nenabalil...

Za inšpiráciu ďakujem mojim rodičom. 



Prístupov 943
Kvalita článku
(50%) hlasov 1

PRÍSPEVKY
SLEDUJETE
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Prihláste sa, alebo použite facebook login facebook login
ĎALŠIE ČLÁNKY V BLOGU
Tuning zraz Svidník 8.8.2015
[ 16.8.2015] (príspevkov 0)
"Na horskom bicykli dole kopcom..." - ča...
[ 27.6.2015] (príspevkov 0)
"Na horskom bicykli dole kopcom..." - ča...
[ 10.11.2014] (príspevkov 0)
Pomsta je sladká...
[ 30.11.2012] (príspevkov 10)
"Nemám strach povedať čo treba povedať.....
[ 20.11.2012] (príspevkov 3)
Idete von? Zostaňte v spojení
[ 15.11.2012] (príspevkov 2)
"Prestaň toľko rozmýšľať"
[ 4.11.2012] (príspevkov 4)
"Na horskom bicykli dole kopcom..." - ča...
[ 11.10.2012] (príspevkov 2)
Taký bežný deň
[ 4.10.2012] (príspevkov 6)
Nákupné centrum
[ 4.10.2012] (príspevkov 5)